Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 12 de gener del 2012

EM PREGUNTO...

Em pregunto quin sentit té, posar-se a fer debats sobre l'estat de la cultura quan, en arribar a les causes que ens han portat a la situació que estem, tots callem i atorguem el do de fer les coses ben fetes a les persones que han fet una política i una gestió nefasta dels recursos ?
jo i la meva discòrdia intel·lectual

Està clar que tota la ciutadania en som directament responsables, perquè hem escollit uns representants que -ENTRE ALTRES COSES- usen cotxes oficials per anar a l'òpera mentre nosaltres feines tenim per poder pagar unes entrades per a espectacles que voldriem veure i no podem... però cal alliberar aquestes persones (que estan en un estatus econòmic i de poder superior) de la situació en la que ens trobem i fustigar-nos? O cal començar a defenestrar totes aquelles persones que no tenen una qualitat de gestió dels recursos culturals, igual que ells defenestres aquells i aquelles artistes que no tenen un "BON PRODUCTE CULTURAL"???

1 comentari:

  1. Jo també em pregunto, com em podre permetre accedir als continguts que -algun dia o altre- es faran a les sobredimensionades infraestructure que els nostres gestors han construit, quan per poder eixugar el deute a mi, a la meva propera nomina m'apujen la rentenció de l'IRPF un 10%? Com podre accedir al contingut, quan amb prou feines arribo a pagar el continent???

    ResponElimina